مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 00:152023-07-30اجتماعي

نقطه مرکزی برپایی موکب اربعین زنجانی ها، نجف خواهد بود


مسؤول مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان با بیان اینکه امسال هر استان منطقه ای را در کشور عراق پوشش داده و برای زائران خدمات ارائه خواهد داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد امیرخانی، مسؤول مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان در جلسه تخصصی بهداشت و درمان، امداد و نجات اربعین اظهار کرد: رییس ستاد اربعین استان، استاندار است و 12 کمیته زیر مجموعه این ستاد تشکیل شده است که یکی از آن کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت های مردمی است که مسؤولیت آن با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان است.

مسؤول مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان افزود: مشارکت های مردمی و ارائه خدمات اسکان و تغذیه در قالب موکب ها است و ما مسؤول شناسایی و سازماندهی گروه هایی هستیم که می خواهند به زائران این خدمات را ارائه دهند.

وی تاکید کرد: در کنار اسکان و تغذیه موضوع بهداشت، درمان و امداد و نجات ضرورت دارد که به همین منظور کمیته بهداشت و درمان، امداد و نجات در ستاد اربعین با مسؤولیت جمعیت هلال احمر استان زنجان پیش بینی شده است.

امیرخانی ادامه داد: سال های گذشته هلال احمر استان ماموریت های خود در مراسم اربعین را به صورت متمرکز کشوری ارائه می داد و نقش استانی برای این مجموعه تعریف نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه مرکزی برپایی موکب اربعین زنجانی ها، نجف خواهد بود

نقطه مرکزی برپایی موکب اربعین زنجانی ها، نجف خواهد بود