مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-19سياسي

شرکت پارسیلون آماده واگذاری براساس مزایده است


شرکت پارسیلون آماده واگذاری براساس مزایده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل صمت لرستان گفت: شرکت پارسیلون آماده واگذاری براساس مزایده است.

بهمن جعفری در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت شرکت پارسیلون خرم آباد، بیان کرد: براساس اصل 44 این شرکت در سال 83 توسط مدیران صنعتی وقت به فردی که اصلا تولیدکننده نبوده واگذار شده و این مسئولین باید دقت می کردند که کارخانه را با افرادی که اهلیت لازم را دارند واگذار می کرده است.

وی اظهار کرد: باتوجه به پیگیری های استاندار و معاون اقتصادی استانداری، نماینده مردم خرم آباد در مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و سازمان صمت انجام شده که هم اکنون در مرحله برگزاری مزایده است.

جعفری اضافه کرد: هرآنچه از شرکت آتیه دماوند که زیرمجموعه بانک صنعت و معدن است پیگیری کردیم متاسفانه اراده ای برای اقدام این مجموعه وجود ندارد.

مدیرکل صمت لرستان با بیان اینکه قبلا این کارخانه نخ نایلون تولید می کرده و این درحالیست که این محصول در بازارخواهان ندارد و توجیه اقتصادی، فنی و مالی ندارد، گفت: پس از واگذاری پارسیلون این کارخانه از تولید نخ نایلونی به تولید نخ پلی استر تغییر محصول داده است.

جعفری بیان کرد: با توجه به اینکه پارسیلون یکی از مصوبات سفر هیات دولت به لرستان است و با توجه به اینکه نخ پلی استر در بازار رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت پارسیلون آماده واگذاری براساس مزایده است

شرکت پارسیلون آماده واگذاری براساس مزایده است