مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-12اقتصادي

میراث فرهنگی چندان با روی باز از سرمایه گذاران گردشگری استقبال نمی کند


میراث فرهنگی معمولا چندان با روی باز از سرمایه گذاران حوزه گردشگری استقبال نمی کند و با سخت گیری های زیاد عملا باعث دفع سرمایه گذاران می شود.

- ایسنا/خوزستان یک دوستدار میراث فرهنگی گفت: میراث فرهنگی معمولا چندان با روی باز از سرمایه گذاران حوزه گردشگری استقبال نمی کند و با سخت گیری های زیاد عملا باعث دفع سرمایه گذاران می شود.

محمد آذرکیش در گفت وگو با ایسنا، با تصریح این مطلب که توان اداری میراث فرهنگی شهرستان ها بسیار ضعیف است، اظهار کرد: مراحل اداری به حدی طولانی است که بعید می دانم پرونده سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های گردشگری به نتیجه ای برسد.

وی گوش زد کرد: وقتی برنامه جامعی برای توسعه زیرساخت ها وجود نداشته باشد و افزون بر آن ورود سرمایه گذاران به بخش گردشگری را سخت می کنند گردشگری در تمام استان خوزستان و حتی در بسیاری از نقاط کشور آنگونه که باید توسعه پیدا نمی کند.

او پیشنهاد کرد: اگر میراث فرهنگی بخواهد به صورت واقعی سرمایه گذاران را جذب کند و باعث شود زیرساخت های گردشگری در سطح کشور و به ویژه در استان خوزستان که ظرفیت های متعددی دارد توسعه پیدا کند باید مشتاقانه از سرمایه گذار استقبال و حمایت کند.

آذرکیش اضافه کرد: ضرورت دارد که میراث فرهنگی با اشتیاق سرمایه گذار حوزه گردشگری را از مرحله اول تا آخر پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی چندان با روی باز از سرمایه گذاران گردشگری استقبال نمی کند

میراث فرهنگی چندان با روی باز از سرمایه گذاران گردشگری استقبال نمی کند