مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-13سياسي

فرماندار دنا؛ جاده سی سخت به مدت 36 ماه مسدود می شود


پل شهید نجفی در هفته دولت کلنگ زنی می شود و به همین دلیل جاده سی سخت به مدت 36 ماه مسدود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،کوروش درخشان زاده در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: بدون تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و کنترل عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیر قابل انکار است و این مهم توسط خبرنگاران شهرستان دنا و بویراحمد به خوبی انجام گرفته است.

رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است،چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: حق را بگو ودر راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس .

از همین رو است که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان ان باشیم.

درخشان زاده اظهار داشت:48 هزار نفر جمعیت شهرستان است این شهرستان شاخص پایلوت روستایی است چرا که 80 درصد جمعیت شهرستان در روستاها زندگی می کنند که می توانیم از جمعیت روستایی نهایت استفاده را ببریم.

وی بیان کرد: سه شاخصه دیگر این شهرستان اینکه قطب گزردشگری جنوب هستیم و در زمینه صنایع دستی حرفی برای گرفتن داریم و 800 کارگاه خرد و بزرگ صنایع دستی داریم که شهرستان متمایزی نسبت به سایر شهرستان ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دنا؛ جاده سی سخت به مدت 36 ماه مسدود می شود

فرماندار دنا؛ جاده سی سخت به مدت 36 ماه مسدود می شود