مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-09بين الملل

رومانی توافق نظامی با فرانسه برای خرید رزم ناو را لغو کرد


رومانی اعلام کرد که توافق خود با یک شرکت تسلیحات سازی فرانسوی برای خرید چهار کشتی جنگی و نوسازی دو کشتی دیگر را لغو می کند.

- رومانی اعلام کرد که توافق خود با یک شرکت تسلیحات سازی فرانسوی برای خرید چهار کشتی جنگی و نوسازی دو کشتی دیگر را لغو می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات رومانی اعلام کردند، شرکت تسلیحات سازی فرانسوی نیوال گروپ را از مناقصه ساخت چهار کشتی جنگی و نوسازی دو کشتی دیگر برای ارتش این کشور کنار می گذارند چون این دو کشور نتوانستند قرارداد نهایی را امضا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، شرکت نظامی فرانسوی نیوال گروپ، در سال 2019 برنده یک قرارداد 1.

2 میلیارد یورویی (1.

3 میلیارد دلار) برای ساخت چهار کشتی جنگی از کلاس گوویند و نوسازی دو کشتی دیگر در شراکت با شرکت رومانیایی کونستانتا شیپ یارد شد.

هر دو کشور عضو ناتو بوده و از جمله اهداف خود را تقویت مواضع امنیتی خود در حوزه دریای سیاه، یک منطقه که بعد از شروع جنگ در اوکراین اهمیت استراتژیک فزاینده ای برای آنها یافته، اعلام کرده اند اما با این وجود نتوانستند به مرحله امضای قرارداد نهایی برسند و این توافق هرگز امضا نشد.

وزارت دفاع رومانی در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: تصمیم برای لغو این فرآیند بعد از آن گرفته شد که طرف پیروز مناقصه، توافق چارچوبی را در محدوده زمانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رومانی توافق نظامی با فرانسه برای خرید رزم ناو را لغو کرد

رومانی توافق نظامی با فرانسه برای خرید رزم ناو را لغو کرد