مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-15سياسي

حملات تروریستی چهره کریه حامیان دروغین حقوق بشر را نمایان ساخت


جمعی از مسئولان ارشد استان سمنان طی بیانیه ای در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ اعلام کردند: حملات تروریستی چهره کریه حامیان دروغین حقوق بشر را نمایان ساخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نماینده ولی فقیه در استان سمنان نماینده مردم سمنان در خبرگان رهبری و استاندار سمنان بیانیه محکومیت اقدام تروریستی داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را صادر کردند که متن آن به این شرح است.

دیگر بار دست جنایتکاران و قاتلان داعش در حادثه ای تلخ و اسفناک به خون جمعی از زائران بیگناه و مظلوم حرم حضرت احمد ابن موسی شاه چراغ (ع) آغشته کشت و اوج رذالت و شکست این مزدوران خود فروخته را در مقابل چشم حق طلبان و آزاد اندیشان دنیا مجسم ساخت.

شک نیست که اینگونه تحرکات کور و جنایتکارانه در ادامه دد منشی های اربابان خونخوار و رذلی شکل گرفته که تشت رسواییشان در حمایت دروغین از حقوق بشر به زمین افتاده و بیش از پیش چهره ی کریه و سیاه این جانیان را هویدا ساخته است.

تجربه تاریخی و کارنامه ی سراسر افتخار ملت قهرمان ایران ثابت نموده است که جنایاتی اینچنین از سوی نوادگان یزید و ابوسفیان نه تنها موجب ترس و وهم این مردم شریف و آزاده نشده، بلکه بیش از پیش به اتحاد، همدلی و همبستگی ملت شریف این کشور حسینی انجامیده و عزمشان را برای ایستادگی در مقابل ظلم و ستاندن حق مظلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات تروریستی چهره کریه حامیان دروغین حقوق بشر را نمایان ساخت

حملات تروریستی چهره کریه حامیان دروغین حقوق بشر را نمایان ساخت