مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:152023-07-25سياسي

دشمنان از گسترش روز افزون اسلام در جهان هراس دارند


امام جمعه آرادان با بیان اینکه دشمنان از گسترش روز افزون اسلام در جهان می ترسند، گفت: هتک حرمت های صورت گرفته به مقدسات مسلمانان موجب آگاهی بیشتر درباره اسلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا صبح سه شنبه در جمع نوجوانان و جوانان هیئتی و عزاداران شهرستان آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن بیان اینکه دشمنان اسلام و قرآن و دشمنان امام حسین (ع) این روزها حال بدی دارند، تاکید کرد: بدخواهان نظام مقدس اسلامی از گسترش روز افزون اسلام در جهان می ترسند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز می داند که انتشار پیام های قرآن کریم مخصوصاً پیام ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان چقدر اشاعه پیدا کرده و به شدت دچار ترس و وحشت شده است، گفت: به این دلایل است که دشمنان به صورت جنون آمیز دست به هتک حرمت قرآن کریم زدند.

امام جمعه آرادان ادامه داد: قطعاً این توطئه خباثت آمیزشان، موجب آگاهی بیشتر آزادگان جهان و روی آوردن بیشتر جوانان و دانشجویان کشورهای غربی به قرآن مجید و مکتب نورانی و سعادت آفرین اسلام خواهد شد.

شریفی نیا با بیان اینکه در دست گرفتن و بر سر نهادن قرآن کریم توسط نوجوانان در مراسم نورانی ایام محرم یک پیام به دشمنان است، گفت: شما نوجوانان با بصیرت و آگاه، با این کار هوشمندانه به دشمنان حقیر این مکتب نورانی اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از گسترش روز افزون اسلام در جهان هراس دارند

دشمنان از گسترش روز افزون اسلام در جهان هراس دارند