مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-10سياسي

مسیر جاده زابل_ زاهدان در محدوده شهر سوخته تغییر می کند


در پی گزارش خبرگزاری مهر سیستان و بلوچستان، مسیر جاده زابل_ زاهدان در محدوده شهر سوخته تغییر می کند.

- منتشر شد.

در پی انعکاس این اخبار، هشتگ های ی برای این موضوع در فضای مجازی منتشر شد و در مدتی اندک به یکی از پر بحث ترین هشتگ های شبکه اجتماعی توییتر تبدیل شد به نحوی که برنامه هشتگ هامون شبکه استانی هامون یک برنامه خود را روی این موضوع گذاشت و سپس برنامه های دیگر صدا و سیمای استانی به این موضوع پرداختند که نمونه آن مصاحبه برنامه کافه هنر با کارشناس میراث فرهنگی بود که همه از دغدغه مندی مردم و نیاز به توجه مسئولان می گفتند.

حال امروز مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از تغییر هر دو باند مسیر زابل به زاهدان به محدوده ای که به حضور شهر سوخته در فهرست جهانی خدشه ای وارد نکند، خبر داد.

مسیر جاده زاهدان_ زابل در محدوده شهر سوخته تغییر می کند مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: در پی دغدغه مندی دوستداران مواریث فرهنگی و تاریخی مسیر جاده زاهدان_ زابل در محدوده شهر سوخته تغییر می کند.

علیرضا جلال زایی صبح امروز پنج شنبه در جلسه شورای راهبردی پایگاه میراث جهانی شهر سوخته که با موضوع بررسی مسیر احداث باند دوم محور زاهدان به زابل از سمت شرق پایگاه پژوهشی شهر سوخته با اولویت حفظ آثار تاریخی برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر جاده زابل_ زاهدان در محدوده شهر سوخته تغییر می کند

مسیر جاده زابل_ زاهدان در محدوده شهر سوخته تغییر می کند