مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-10سياسي

ذهن مردم جامعه را نسبت به فرزندآوری روشن نکرده ایم


متأسفانه با وجود تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری نسبت به مسأله فرزندآوری، ذهن آحاد جامعه را نسبت به این امر مهم به عنوان یک واجب عینی و شرعی روشن نکرده ایم.

- ایسنا/همدان رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: متأسفانه با وجود تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری نسبت به مسأله فرزندآوری، ذهن آحاد جامعه را نسبت به این امر مهم به عنوان یک واجب عینی و شرعی روشن نکرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی استان همدان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری طی 10 یا 11 سال گذشته 40 بار نسبت به بحث فرزندآوری و زنگ خطر پیری جامعه تأکید کرده بودند که این امر نشانه نگرانی وی در این رابطه بود.

وی افزود: در دوسال گذشته 200 بار نسبت به بحث فرزندآوری و زنگ خطر پیری جامعه هشدار داده اند و بحث فرزندآوری را واجب عینی دانستند که باید توجه ویژه به این موضوع شود و اجازه نداد فرصت ها از دست بروند.

وی با بیان اینکه متأسفانه یک گفتمان قالب نزدیک و مبتنی بر مکتب و دیدگاه مقام معظم رهبری که در جامعه فراگیر باشد، نداریم، تصریح کرد: باید در این رابطه جهاد تبیین صددرصدی در جامعه اتفاق بیفتد و برای مردم این موضوع روشن شود که این امر یک واجب عینی است و ما در رابطه با فرزندآوری این ضرورت اجتناب ناپذیر و حقیقت، ذهن صددرصد مردم را روشن نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذهن مردم جامعه را نسبت به فرزندآوری روشن نکرده ایم

ذهن مردم جامعه را نسبت به فرزندآوری روشن نکرده ایم