مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-18سياسي

هدف گذاری برای رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصدی در مازندران


در ستاد عالی رشد اقتصادی استان رسیدن به رشد 8 درصدی تا پایان سال جاری هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدمحمود حسینی پور شامگاه جمعه در نوزدهمین یادواره شهدای منطقه نمارستاق بخش لاریجان در روستای عبدالمناف، اظهار کرد: شهدا برندگان مسابقه عالم هستی هستند که جوشش خون آنها از مسیر اربعین و نهضت حسینی به دست آمده است.

وی با اعلام اینکه عالم هستی میدان مسابقه ای است که افراد زیادی در آن شرکت دارند، افزود: در این مسابقه دو جبهه حق و باطل وجود دارد البته کسانی که در مسیر حق حرکت کردند در اوج به درجه شهادت رسیدند و شهدای کشورمان توانستند عاشورا و حادثه کربلا را در عصر حاضر به جهانیان منتقل کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه اگر نهضت امام خمینی و راه شهدای انقلاب اسلامی نبوده معلوم نبود چه بلای بر سر ما می آمد، تصریح کرد: در جبهه باطل هم افراد زیادی در حال مسابقه هستند و به جهالت می روند.

حسینی پور با اشاره به اینکه باید با بصیرت در عصر حاضر گام برداریم و با شناخت و نمایش مسیر باطل در مسیر حق حرکت کنیم، یادآور شد: امروزه اگر بخواهیم جبهه شیطانی و باطل را معرفی کنیم می توانیم به استکبار جهانی و سرکردگان آنها بپردازیم که امروزه یزیدیان زمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصدی در مازندران

هدف گذاری برای رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصدی در مازندران