مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-29اقتصادي

حمایت ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته از 155 طرح تحقیقاتی


ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی از طرح های پژوهشی 155 پژوهشگر و محقق تا سقف 30 میلیون ریال حمایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تسهیلات که در قالب طرح اعتبار اولویت های پژوهشی ستاد توسعه فناورهای مواد و ساخت پیشرفته و با هدف حمایت از پژوهش های محققان و پژوهشگران در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می شود، تمامی طرح های تحقیقاتی پذیرفته شده از سال 1397 تاکنون را شامل می شود و حداکثر 60 درصد هزینه های انجام شده محققان را تا سقف 30 میلیون ریال پوشش می دهد.

مطابق آمار، دانشگاه ها و پژوهشگاه های استان تهران بالغ بر 55 درصد از میزان طرح های دریافتی و مصوب را به خود اختصاص داده است که بیشترین آمار را در بین استان ها دارند.

سایر استان ها نظیر آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس و خراسان رضوی نیز فعالیت مطلوبی داشته اند و در مجموع 45 درصد طرح های تحقیقاتی از سایر استان ها به جز تهران آمده است.

در طرح اعتبار اولویت های پژوهشی ستاد توسعه فناورهای مواد و ساخت پیشرفته ، بانوان با مشارکت 53 درصدی، پیشتاز مشارکت در این طرح بوده اند.

مکانیک، دینامیک و متالورژی، فناوری ساخت و تولید، پلیمر، زیست فناوری، کشاورزی و خاک، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته از 155 طرح تحقیقاتی

حمایت ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته از 155 طرح تحقیقاتی