مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-22اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 41 پروژه عمرانی و اقتصادی در سرخه


فرماندار سرخه از افتتاح و کلنگ زنی 41 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، حجت الله کرمانی، فرماندار سرخه ظهر امروز در نشست خبری با شماری از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سرخه اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته دولت، در مجموع 41 پروژه اقتصادی و عمرانی در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی با اشاره به رشد حدود 400 درصدی اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های شهرستان سرخه نسبت به سال گذشته افزود: اعتباری بالغ بر 285 میلیارد تومان هزینه برای این پروژه ها اختصاص داده شده است.

فرماندار سرخه با بیان اینکه از مجموع 41 پروژه ای که امسال افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، تعداد 38 پروژه مربوط به بخش عمرانی و سه پروژه مربوط به بخش اقتصادی است، عنوان کرد: در کنار افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی 200 برنامه فرهنگی و هنری نیز در هفته دولت اجرا می شود که از این تعداد 14 برنامه شاخص است.

کرمانی گفت: طی یک سال گذشته طرح ها و برنامه هایی که پیگیری شده اند؛ همگی جزو پروژه ها و طرح های پیشران شهرستان سرخه محسوب می شوند.

وی با اشاره به اتفاقات بسیار خوبی که در بخش آب رسانی به روستاهای تابعه شهرستان سرخه انجام شده و در دست پیگیری و اقدام است، گفت: پروژه انتقال آب شرب از فیروزکوه به شهرستان سرخه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 41 پروژه عمرانی و اقتصادی در سرخه

افتتاح و کلنگ زنی 41 پروژه عمرانی و اقتصادی در سرخه