مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-01سياسي

اظهار امیدواری شیخ الأزهر مصر برای رفع اختلافات بین مسلمانان


شیخ الأزهر مصر در پاسخ به نامه مدیر حوزه های علمیه ابراز امیدواری کرد که اهانت به قرآن کریم، انگیزه ای برای رفع اختلافات و وحدت کلمه مسلمانان شود.

- در پی اهانت به قرآن کریم و نامه آیت الله اعرافی صورت گرفت؛ اظهار امیدواری شیخ الأزهر مصر برای رفع اختلافات بین مسلمانان شیخ الأزهر مصر در پاسخ به نامه مدیر حوزه های علمیه ابراز امیدواری کرد که اهانت به قرآن کریم، انگیزه ای برای رفع اختلافات و وحدت کلمه مسلمانان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در پی اهانت به ساحت قرآن کریم در روزهای اخیر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه با ارسال نامه ای به دکتر احمدالطیب شیخ الازهر ضمن تشکر از موضع وی، خواستار استمرار پیگیری ها و همراهی همه دولتمردان، شخصیت ها و عالمان دنیای اسلام شد.

در پاسخ به این نامه، احمدالطیب شیخ الأزهر مصر ضمن ابراز خرسندی از دریافت این نامه، ابراز امیدواری کرد که این عمل غیرانسانی و غیرمتمدنانه انگیزه ای برای رفع اختلافات و وحدت کلمه مسلمان در شرق و غرب برای ایستادگی در برابر چالش هایی باشد که امنیت و مقدسات آن ها را تهدید می کند.

به نوشته روزنامه الاهرام مصر، شیخ الأزهر همچنین بر عزم و اراده خود برای برگزاری گفت وگوهای اسلامی بین علمای دین اسلام در سراسر جهان صرف نظر از اختلاف مذهب و فرقه آن ها با هدف ایجاد وحدت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار امیدواری شیخ الأزهر مصر برای رفع اختلافات بین مسلمانان

اظهار امیدواری شیخ الأزهر مصر برای رفع اختلافات بین مسلمانان