مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-05بين الملل

استفاده از فضای مجازی برای ترامپ محدود می شود؟


وزارت دادگستری آمریکا از یک قاضی فدرال خواست تا با هدف جلوگیری از افشای جزییات «حساس» جلسات دادرسی رییس جمهور سابق این کشور، علیه او دستور محدودیت استفاده از فضای مجازی صادر کند.

- وزارت دادگستری آمریکا از یک قاضی فدرال خواست تا با هدف جلوگیری از افشای جزییات حساس جلسات دادرسی رییس جمهور سابق این کشور، علیه او دستور محدودیت استفاده از فضای مجازی صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، وزارت دادگستری آمریکا، از تانیا چوتکان قاضی فدرال خواسته است تا برای آنکه دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق این کشور جزییات حساس مربوط به جلسات دادرسی وی در پرونده شورش ششم ژانویه 2021 را افشا نکند، علیه وی حکمی مبنی بر محدودیت دسترسی به فضای مجازی صادر کند.

دادستان های وزارت دادگستری آمریکا با این ادعا که باتوجه به سابقه ترامپ در انتشار پست هایی در فضای مجازی درباره شهود، قضات، وکلا و سایر مسائل حقوقی جاری علیه وی ، صدور چنین حکمی علیه ترامپ اهمیت ویژه ای دارد.

در گزارش روند دادرسی آمده است: اگر متهم با استفاده از جزییات یا به عنوان مثال رونوشت های هیئت منصفه که در تحقیقات مقدماتی ارائه شده است، شروع به انتشار پست های علنی کند، ممکن است تاثیرات مخربی روی شهود گذاشته یا اجرای عادلانه عدالت در این پرونده را به طور نامطلوبی دستخوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فضای مجازی برای ترامپ محدود می شود؟

استفاده از فضای مجازی برای ترامپ محدود می شود؟