مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-19ورزشي

نقش المپیاد استعدادهای برتر در کشف و پرورش نخبگان ورزش ایران


دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: المپیاد بزرگترین رویداد ملی ورزش محسوب می شود و به جرات می توان گفت نتایج بسیار مثبت و تاثیرگذاری برای ورزش خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرامرز کیانی زاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص المپیاد استعدادهای برتر اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی در رده های سنی 12 تا 16 سال در حال رقابت هستند که البته هر فدراسیون با صلاحدید خود، این رده سنی را با یکی دو سال اختلاف برگزار می کند.

کیانی زاده با بیان اینکه این مسابقات در 51 رشته ورزشی برگزار می شود، اظهار داشت: از این تعداد ورزشکاران در 29 رشته برای پسران و 22 رشته برای دختران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیر کل دفتر استعدادیابی و آموزش پایه خاطر نشان کرد: پنج استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس میزبان این مسابقات هستند و در این مسابقات علاوه بر 31 استان شرکت کننده، مناطق آزاد کیش و اروند هم به صورت مستقل حضور دارند.

کیانی زاده افزود: این مسابقات از 18 مرداد آغاز شده و تا 27 شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و طبق برنامه ریزی قرار بر این است که در روز 28 شهریور ماه با حضور مسئولین کشوری اختتامیه این مسابقات برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش المپیاد استعدادهای برتر در کشف و پرورش نخبگان ورزش ایران

نقش المپیاد استعدادهای برتر در کشف و پرورش نخبگان ورزش ایران