مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-29سياسي

جهاددانشگاهی امیدآفرینی در میان جوانان زا عملی کرده است


عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف هدف امیدآفرینی در میان جوانان را عملی کرده است.

- ایسنا/کردستان عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف هدف امیدآفرینی در میان جوانان را عملی کرده است.

شیوا قاسمی پور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص دستاوردهای 43 ساله جهاددانشگاهی با توجه به شعار اقدام جهادی، امیدافرینی و اعتماد به جوانان اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک سری موفقیت هایی داشته و اکنون نیز در حال تلاش است که این تلاش ها در حوزه های مختلف نمایان است.

وی با اشاره به دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه های کشاورزی، درمان ناباروری و غیره افزود: تلاشگران جهاددانشگاهی در این حوزه ها زحمت می کشند و جا دارد به این بزرگواران کمک های بیشتری شود تا توانمندی هایشان بیش از پیش ظهور یابد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در رابطه با شعار امیدآفرینی که در چهل و سومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی سرلوحه کار این نهاد انقلابی قرار گرفته است، عنوان کرد: طبق تاکید مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم در جامعه امید آفرینی کنیم، بنابراین با توجه به این موضوع در حال حاضر جهاددانشگاهی این نقش را به طور ویژه ایفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی امیدآفرینی در میان جوانان زا عملی کرده است

جهاددانشگاهی امیدآفرینی در میان جوانان زا عملی کرده است