مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-30فناوري

شارژ معکوس سامسونگ چیست؟ / گوشی من این قابلیت را دارد؟


تکنولوژی شارژ معکوس، در خصوص شارژ کردن دیوایس های دیگر که در مواقع استفاده ی ضروری که برق یا پاور بانکی در دسترس خود ندارید، بوجود آمده است.

- سرعت شارژ معکوس سریع نیست و همانند نسل اول شارژر وایرلس معمولی که برای اولین بار روی باتری s6 پیاده شد راه طولانی برای افزایش سرعت در پیش دارد.

شارژ بی سیم یا معکوس یک تکنولوژی جدید است و حتما در آینده با سرعت بیشتری در دسترس خواهد بود؛ اما در حال حاضر شارژ معکوس دارای استاندارد هایی که شارژر ها دارند، برخوردار نیست.

بدون برق گجت های خود را شارژ کنید! درست شنیدید با شارژ معکوس سامسونگ می توانید دیوایس های دیگر خود را در مواقع ضروی شارژ کنید تا بتوانید در هر زمان حتی بدون برق و وجود پاور بانک از لوازم جانبی خود استفاده کنید.

در واقع تکنولوژی شارژ معکوس گوشی شما را به یک شارژر تبدیل کرده و با استفاده از آن می توانید دیوایس هایی که از فناوری Qi پشتیبانی می کنند را شارژ کنید.

در این مقاله به بررسی کامل شارژ معکوس سامسونگ می پردازیم و گوشی هایی که از فناوری شارژ معکوس پشتیبانی می کنند را همراه با چگونگی شارژ کردن دیوایس های دیگر را بطور کامل بررسی می کنیم.

  چگونه از شارژ معکوس استفاده کنیم؟ با دو روش می توانید دستگاه دیگری را با گوشی خود شارژ کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارژ معکوس سامسونگ چیست؟ / گوشی من این قابلیت را دارد؟

شارژ معکوس سامسونگ چیست؟ / گوشی من این قابلیت را دارد؟