مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-05سياسي

سرپرست حج و زیارت چهارمحال وبختیاری منصوب شد


طی حکمی از سوی حمید رهبری فر، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت، «سعید محمدی فارسانی» به عنوان سرپرست حج و زیارت چهار محال و بختیاری منصوب شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری طی حکمی از سوی حمید رهبری فر، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت، سعید محمدی فارسانی به عنوان سرپرست حج و زیارت چهار محال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حکم حمید رهبری فر، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت، سعید محمدی فارسانی به جای یوسف آقابزرگی به عنوان سرپرست حج و زیارت چهار محال و بختیاری منصوب شد.

در بخشی از حکم انتصاب سرپرست حج و زیارت چهارمحال وبختیاری آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال، انفاس قدسیه ائمه معصومین(ع) و تلاش به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری، و توجه به سیاست های دولت محترم و بهره گیری از ظرفیت های موجود و تعامل سازنده با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و مدیران استانی و ارتباط نزدیک با کارگزاران حج و زیارت استان، امور خدمت رسانی به حجاج، معتمرین و زائران گرامی اعتاب مقدسه به نحو احسن برنامه ریزی، ساماندهی و اجرا گردد .

در این حکم همچنین از زحمات و خدمات 15 ساله یوسف آقابزرگی، مدیر سابق حج و زیارت چهارمحال وبختیاری قدردانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست حج و زیارت چهارمحال وبختیاری منصوب شد

سرپرست حج و زیارت چهارمحال وبختیاری منصوب شد