مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-17اقتصادي

افزایش تصادف های درون شهری در سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ تقی کبیری، رییس پلیس راهور استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان با بیان اینکه سال به سال به حجم ترافیک شهرها افزوده می شود، اظهار کرد: ورودی خودروها به شهرها زیاد است و روزبه روز بر تعداد وسایل نقلیه افزوده می شود و این امر، رشد ترافیک را در پی دارد.

وی با بیان اینکه چند راهکار برای کاهش ترافیک شهرها وجود دارد، اضافه کرد: یک نوع ترافیک طبیعی است؛ مثلاً در زمان بازگشایی مدارس، ادارات یا بعدازظهرها که مردم به مراکز تجاری مراجعه می کنند، ایجاد ترافیک طبیعی است.

رییس پلیس راهور استان سمنان ادامه داد: پیشنهاد ما این است که در تمام مراکز پرترافیک پارکینگ ایجاد شود؛ کمبود پارکینگ در شهرهای استان سمنان وجود دارد و پارکینگ متناسب با این همه مراکز تجاری وجود ندارد و پارکینگ طبقاتی حتماً باید احداث شود.

کبیری با بیان اینکه مورد بعدی وجود میادین مختلف و نزدیک به هم در شهرهای استان سمنان است و هرچه تعداد موانع بیشتر شود ترافیک بیشتری را به دنبال خواهد داشت، گفت: وجود میادین زیاد سبب ایجاد ترافیک خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما مخالف بریدگی و موافق دوربرگردان یوشکل و جبهه دار هستیم، گفت: هرچه دوربرگردان احداث شود، ما با آن موافقیم؛ چون ایمنی راننده را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تصادف های درون شهری در سمنان

افزایش تصادف های درون شهری در سمنان