مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-08اقتصادي

حذف 26 هکتار چمن کاری در تبریز با هدف صرفه جویی در مصرف آب


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز گفت: 26 هکتار از چمن کاری سطح شهر با هدف مصرف بهینه آب حذف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیامک آسیایی افزود: این اقدام در راستای سیاست گذاری شهرداری تبریز مبنی بر کاهش 10 درصدی چمن کاری در سطح شهر و جایگزینی با گونه های درختی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه حذف چمن کاری 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: در این پروژه گونه های مختلف درختی متناسب با شرایط آب و هوایی تبریز در این مناطق کاشت شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری تبریز با اشاره به همکاری همیاران سبز در نگهداشت فضای سبز شهری، گفت: این افراد علاقمند به حوزه فضای سبز بوده و در محلات و مناطق تبریز فعال هستند و بازدیدهای مستمر از فضای سبز شهری انجام می دهند.

آسیایی، ادامه داد: این افراد اطلاع رسانی لازم در خصوص وضعیت فضاهای سبز شهری و نحوه نگهداشت آنها را به کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز ارائه می کنند.

وی با اشاره به کاشت بذر بیش از 2.

5 میلیون بوته گل نشایی با تنوع 25 گونه برای سال آتی با تجهیز و راه اندازی مراکز تولید گلخانه ای مناطق دهگانه شهرداری تبریز، یادآور شد: در راستای رفع نیازهای گونه ای حوزه فضای سبز تبریز در سال 1403 به ویژه برای مرحله دوم کاشت سال، با تمهیدات انجام شده و با تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 26 هکتار چمن کاری در تبریز با هدف صرفه جویی در مصرف آب

حذف 26 هکتار چمن کاری در تبریز با هدف صرفه جویی در مصرف آب