مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-22اجتماعي

فرهنگ سازی و مشارکت همگانی بیش از قانون و ضابطه برای حفظ محیط زیست اهمیت دارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: حفاظت از طبیعت و محیط زیست با تکیه بر قوانین و ضوابط حتی اگر سختگیرانه باشند، تا حدودی مؤثر است و در واقع آنچه اهمیت بسزایی دارد، - ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: حفاظت از طبیعت و محیط زیست با تکیه بر قوانین و ضوابط حتی اگر سختگیرانه باشند، تا حدودی مؤثر است و در واقع آنچه اهمیت بسزایی دارد، توسعه فرهنگ و اخلاق زیست محیطی در جامعه است.

محمدحسین بازگیر در دیدار با رییس و جمعی از مسؤولان دانشگاه قم طی سخنانی اظهار کرد: حفاظت از طبیعت و محیط زیست با تکیه بر قوانین و ضوابط حتی اگر سختگیرانه باشند، تا حدودی مؤثر است و در واقع آنچه اهمیت بسزایی دارد، توسعه فرهنگ و اخلاق زیست محیطی در جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، وی بر ضرورت مردمی شدن و مشارکت آحاد جامعه در حفظ و حراست از محیط زیست بر اساس اصل 50 قانون اساسی تأکید کرد و گفت: اقشار مختلف مردم از بانوان خانه دار تا فعالان اقتصادی و مدیران دولتی، همه باید نسبت به مسأله محیط زیست متعهد و دغدغه مند باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از اقدامات زیست محیطی دانشگاه قم قدردانی کرد و گفت: حضور بیش از 13 هزار دانشجوی ایرانی و خارجی در این مرکز علمی و پژوهشی، ظرفیت بسیار بزرگی است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی و مشارکت همگانی بیش از قانون و ضابطه برای حفظ محیط زیست اهمیت دارد

فرهنگ سازی و مشارکت همگانی بیش از قانون و ضابطه برای حفظ محیط زیست اهمیت دارد