مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-07سياسي

مدیرکل تامین اجتماعی با خانواده مرحوم منصور زرگر دیدار کرد


در آستانه هفدهم مرداد، روز خبرنگار، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد به همراه فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه فتح استان با خانواده مرحوم منصور زرگر خبرنگار سابق خبرگزاری ایرنا دیدار کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در آستانه هفدهم مرداد، روز خبرنگار، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد به همراه فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه فتح استان با خانواده مرحوم منصور زرگر خبرنگار سابق خبرگزاری ایرنا دیدار کردند.

رسول چراغ سحر ، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل مرحوم زرگر ضمن تبریک روز خبرنگار و تجلیل از سال ها تلاش و خدمات خبرنگار سابق ایرنا یاد وی را گرامی داشتند و گفت: مرحوم زرگر سال ها در سنگر خبرنگاری فعالیت کرد و در عرصه های گوناگون خبری حضوری فعال داشت.

وی افزود: عشق به کار خبری باعث شده بود ایشان با وجود مشکلات جسمانی، به فعالیت مستمر و شبانه روزی همراه با شوق و علاقه در این عرصه ادامه دهد.

چراغ سحر اظهار کرد: خبرنگاران دردها و مشکلات جامعه را در سریع ترین زمان و فارغ از محدودیت هایی که ممکن است با آن رو به رو باشند، انعکاس می دهند، اما معمولا از مشکلات خودشان چیزی نمی گویند و این نشانه طبع بلند و فداکاری آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تامین اجتماعی با خانواده مرحوم منصور زرگر دیدار کرد

مدیرکل تامین اجتماعی با خانواده مرحوم منصور زرگر دیدار کرد