مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-08سياسي

توسعه شهرستان نکا در گرو نقش آفرینی رسانه ها است


فرماندار نکا با بیان اینکه توسعه شهرستان نکا در گرو نقش آفرینی رسانه ها است، گفت: نگاه به محرومان از دغدغه های جدی دولت آیت الله رییسی بوده و در کنار توسعه شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی صبح امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در سالن اجتماعات شرکت نسیم صباح مازندران اظهار کرد: امروز هر چه داریم از ایثار و جانفشانی های شهداست که هم سنگر و هم شهدا را درک کردیم.

وی افزود: من با لباس پاسداری به این سنگر رسیدم و نسبت به هیچ جریان و حزبی، خلاف اخلاق رفتار نکردم؛ انتقاد رسانه باید از مسیر تقوا باشد، تریبون در اختیار ما برای من نیست و اگر خلاف اخلاق صحبت کنم باید پاسخگو باشم.

فرماندار نکا گفت: رسانه برای من دارای اهمیت فراوان است و با مطالعه و مرور تاریخ انقلاب اسلامی در می یابیم که بواسطه قلم ماندگار شدیم.

رمضانی با بیان اینکه توسعه شهرستان نکا در گرو نقش آفرینی رسانه است، خاطرنشان کرد: اهالی رسانه با تحمل مشکلات و سختی ها، پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان به وظایف خود عمل می کنند.

وی گفت: امروز نظام مورد هجمه است و باید امیدافرینی کنید و با وحدت، همدلی و در کنار هم بودن در توسعه شهرستان کمک کار باشید که راه برون رفت از مشکلات وحدت است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهرستان نکا در گرو نقش آفرینی رسانه ها است

توسعه شهرستان نکا در گرو نقش آفرینی رسانه ها است