مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:032023-08-15اجتماعي

خطرات سمپاشی غیر اصولی


در این مطلب در خصوص خطرات سمپاشی نادرست و غیرحرفه ای و همچنین سمپاشی حشرات موذی توضیح خواهیم داد؛ پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت سمپاشی تضمینی آریا، سمپاشی غیراصولی به ویژه استفاده نادرست از سموم، استفاده از سموم خطرناک و رعایت نکردن نکات ایمنی در حین انجام کار می تواند باعث ایجاد عوارض و خطرات جدی برای محیط زیست، حیات وحش، انسان ها و یا حتی حیوانات خانگی ایجاد کند! سمپاشی حشرات بسته به گونه، نوع مقاومت آنها نسبت به سموم و همچنین آلودگی مکان نسبت به این حشره می تواند متفاوت باشد و در صورتی که تمام اصول حین سمپاشی حشره مورد نظر رعایت نشود نه تنها آن خانه همچنان آلوده به آن حشره می ماند بلکه در مواردی باعث ایجاد خطرات جدی و زیست محیطی در محل زندگی انسان شود.

سمپاشی ساس ساس ها حشرات بسیار مقاومی هستند.

به طوری که استفاده خودسرانه از سموم موجود در بازار هیچ تاثیری بر این حشره موذی نخواهد داشت، زیرا این حشره در طول زندگی خود بین 200 تا 500 عدد تخم می گذارد و این تخم ها در نقاط مختلف محل زندگیشان مخفی می مانند زیرا با رنگ سفید صدفی خود و اندازه بسیار کوچکشان (1میلی متر) می توانند در هر مکانی پنهان شده و همرنگ محیط شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرات سمپاشی غیر اصولی

خطرات سمپاشی غیر اصولی