مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 00:402023-08-13بين الملل

بازی روانی رسانه های غربی درباره توافق ایران و آمریکا


بدیهی است که دشمنان ملت ایران هر چه در عمل بیشتر مجبور به پذیرش قدرت جمهوری اسلامی می شوند، در مقابل می کوشند با اتکا به انواع ابزارهای جنگ ادراکی و شناختی خود را پیروزِ آوردگاه های حساس جا بزنند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شده است که ایران برای کاهش تنش ها، ذخیره اورانیوم 60٪ خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده و بخشی از این مواد را رقیق کرده است.

این روزنامه به نقل از منابع خود نوشته دولت ایران سرعت انباشت اورانیوم با غنای بالا را کاهش داده و این اقدامات می تواند به کاهش تنش ها با آمریکا کمک کرده و امکان از سرگیری مذاکرات گسترده تر بر سر برنامه هسته ای ایران را فراهم کند.

این گزارش یک روز پس از توافق میان آمریکا و ایران درباره تبادل زندانیان و آزادسازی بخشی از منابع ارزی مسدود شده ایران منتشر شده است.

وال استریت ژورنال همچنین مدعی شده که مقامات آمریکایی و اروپایی به ایران گفته اند که اگر تنش ها تابستان امسال کاهش یابد، در اواخر سال جاری برای گفتگوهای گسترده تر از جمله در مورد برنامه هسته ای ایران آماده خواهند بود! در این میان اما؛ هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گزارش روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر کاهش انباشت اورانیوم 60 از سوی ایران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی روانی رسانه های غربی درباره توافق ایران و آمریکا

بازی روانی رسانه های غربی درباره توافق ایران و آمریکا