مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-01سياسي

کردستان را نباید با وجود ظرفیت های بسیار محروم دانست


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری از استفاده از کلمه محروم برای استان کردستان انتقاد کرد و گفت: این استان با نخبه و ظرفیت و استعدادهای های فراوانی که دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی ، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری   امروز در آغاز فعالیت رزمایش جهادگران در سنندج اظهار داشت: در مجموعه بشریت بهترین فرد کسی است که نفع بیشتری برای جامعه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه سعادت بشری جز ایثار و فداکاری در راه دیگران میسر نمی شود، افزود: رزمندگان اسلام در میدان جنگ با دست خالی، اما ایمان و اراده قوی در برابر 50 کشور دنیا ایستادگی کردند و نه تنها یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.

وی تاکید کرد: کار جهادگران، کار آسانی نیست و از جهاد در راه خدا کمتر نیست؛ فرماندهان، جوانان و سرمایه گذارانی که در راه توسعه قدم بر می دارند، بهترین نوع جهاد را انجام می دهند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه کشور ایران بسیار غنی است، افزود: استان کردستان نیز از ظرفیت های زیادی بهره مند است لذا باید با تلاش و پیشرفت آن را به قله پیشرفت برسانیم.

وی ادامه داد: معادن طلا و نقره در دل خاک کردستان نهفته و خوابیده است، اما چشم انتظار جهادگرانی بوده که آن را استخراج و تحویل جامعه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان را نباید با وجود ظرفیت های بسیار محروم دانست

کردستان را نباید با وجود ظرفیت های بسیار محروم دانست