مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-31سياسي

مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودروی تریلی کارکرده


عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس از مصوبه این کمیسیون به دولت برای واردات خودروی تریلی کارکرده با عمر کمتر از 10 سال به کشور خبر داد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز خود مصوباتی را در حوزه راه و ترابری داشتند که این مصوبات هم شامل حوزه های ریلی، هوایی و جاده ای است.

مجتبی یوسفی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر، گفت:  در جلسه امروز اعضای کمیسیون با مصوبه خود به دولت اجازه دادند تا در سال های اجرای برنامه هفتم توسعه، نسبت به واردات خودروی تریلی کارکرده با عمر کمتر از 10 سال ا قدام کند.

وی افزود: در این جلسه همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند تا ستادی تحت عنوان ستاد ملی ترانزیت به ریاست رییس جمهور و دبیری وزیر راه و شهرسازی به منظور توسعه و ایجاد رونق در حوزه ترانزیت کشور در مدت اجرای برنامه هفتم توسعه ایجاد شود.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار کرد: در حال حاضر ترانزیت کالا در کشور ما 11 میلیون تُن است که طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شده تا این مقدار تا پایان اجرای برنامه هفتم توسعه به 50 میلیون تُن در سال برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودروی تریلی کارکرده

مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودروی تریلی کارکرده