مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-29اقتصادي

هرمزگان در پنج شاخص سرآمد کشور است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: بر اساس آخرین ارزیابی های انجام شده، هرمزگان در پنج شاخص اقتصادی از استان های سرآمد کشور شناخته شده و رتبه ممتاز دریافت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عادل شهرزاد بیان داشت: احیای واحدهای راکد، اصلاح فرآیندهای صدور مجوزها، ایده ابتکاری کیف سرمایه گذاری با مجوزهای آماده از موارد صدرنشینی یا درجه ممتاز هرمزگان در مقایسه با سایر استان هاست.

وی اضافه کرد: در حوزه تامین منابع بانکی و تخصیص اعتبارات و پرداخت تسهیلات نیز هرمزگان رتبه نخست شناخته شده است که در این بخش 2 هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 16، یکهزار و 100 میلیارد تومان از محل تبصره 18و 6 هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهوری و 900 میلیارد تومان برای رونق تولید، بخشی از عملکردهای این شاخص است.

شهرزاد مجموع تسهیلات پرداخت شده را حدود 12 هزار میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: عملکرد بانکی یاد شده در رسیدن به رتبه نخست کاهش نرخ بیکاری نیز تاثیر مستقیم داشت و در حالی که تعهد ایجاد اشتغال استان در سال گذشته 38 هزار و 700 نفر بود، برای 50 هزار و 700 نفر شغل ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان در پنج شاخص سرآمد کشور است

هرمزگان در پنج شاخص سرآمد کشور است