مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-16اجتماعي

ضرورت راه اندازی کتابخانه های سیار روستایی در استان اردبیل


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ضمن اشاره به وجود تجهیزات راه اندازی کتابخانه های سیّار روستایی در استان گفت: به دلیل نبود نیروی انسانی امکان استفاده از این تجهیزات و راه اندازی کتابخانه های سیّار روستایی وجود ندارد که این مهم .

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ضمن اشاره به وجود تجهیزات راه اندازی کتابخانه های سیّار روستایی در استان گفت: به دلیل نبود نیروی انسانی امکان استفاده از این تجهیزات و راه اندازی کتابخانه های سیّار روستایی وجود ندارد که این مهم نیازمند توجه ویژه مسئولین ارشد استانی است.

ملیحه ملک زاده فرد در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه کانون پرورش فکری استان دارای 12 هزار عضو و 23 مرکز می باشد اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی و الگوسازی در جامعه دارد و یکی از مراکز فرهنگی تاثیرگذار در سطح کشور است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: نمایشگاه گروهی هنرمندان نوجوان کانون استان اردبیل با عنوان آوای نقوش و کتیبه ها با حضور مسئولین کشوری و ارشد استان اردبیل در نگارخانه ختایی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی کتابخانه های سیار روستایی در استان اردبیل

ضرورت راه اندازی کتابخانه های سیار روستایی در استان اردبیل