مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 05:252023-08-19اجتماعي

وداع با پیکر آزاده دوراهکی/ مردم سنگ تمام گذاشتند


پیکر حسن دوراهکی آزاده و جانباز بر روی دستان مردم قدرشناس استان بوشهر تشییع و در جوار شهدای دوراهک خاکسپاری شد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- مهدی عبدی؛ زن و مرد، پیر و جوان با وجود گرما و شرجی بالای هوا برای وداع با پیکر آزاده و جانباز حسن دوراهکی آمده اند تا بلکه ذره ای از خدمات او را جبران کنند و در این مراسم سنگ تمام بگذارند.

عده ای از نوجوانان و جوانان با راه اندازی موکب در کنار خیابان با آب و شربت از شرکت کنندگان در مراسم پذیرایی می کنند تا آنها نیز نشان دهند که قدردان خادمان خود هستند.

اگرچه هوا به شدت گرم و شرجی است اما جمعیت بی تفاوت به شرایط آب و هوا بر سر و سینه زنان در فراق این آزاده مسیر تشییع که نزدیک به دوکیلومتر است را طی می کنند تا به گلزار شهدا برسند.

فرماندار شهرستان دیر در حاشیه این مراسم در گفت و گو باخبرنگار مهر ، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، بیان داشت: امروز مراسم تشییع و تدفین یکی از آزادگان سرافراز شهر دوراهک بود که شاهد حضور جمعیت گسترده ای در این مراسم بودیم.

یونس باربرز افزود: امروز مردم شهرستان دیر و بلکه استان بوشهر از مقام شامخ یکی از آزادگان سرافراز شهرستان دیر تجلیل کردند، اینها تجلیل از شخص نیست بلکه تجلیل از یک مکتب و آرمان های امام راحل است که مردم این گونه در این مراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با پیکر آزاده دوراهکی/ مردم سنگ تمام گذاشتند

وداع با پیکر آزاده دوراهکی/ مردم سنگ تمام گذاشتند