مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:102023-07-30سياسي

لزوم انجام نظرسنجی علمی درباره پروژه های شهری


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای اسلامی شهر تهران نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی اقراریان رییس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه در انتصاب مدیران دقت شود که شهرداری را به خوبی بشناسند، اظهار کرد: باید در این زمینه دقت شود که برای مثال مدیر منتخب همکلاسی فرد خاصی نباشد؛ چون بدنه شهرداری این موضوع را می بیند.

وی با اعلام اینکه یک مؤسسه رسمی در کشور بدون وابستگی به شهرداری، رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری را بررسی کند، یادآور شد: اینکه شهرداری بررسی انجام می دهد خوب و ضروری است اما باید از مردم سؤال کنیم و این آمادگی وجود دارد که یک مؤسسه بیرونی نظرسنجی علمی و دقیقی را با جامعه آماری مناسبی انجام دهد.

تقدیر از تلاش پاکبانان برای نظافت ویژه شهر در ایام محرم سوده نجفی رییس کمیته سلامت شورا نیز ضمن تقدیر از تلاش های پاکبانان در ایام محرم با بیان اینکه شهرداری تهران حدود 70 هزار نفر نیروی انسانی دارد، خاطرنشان کرد: تعدادی از این نیروها از مسیر هادیان شهر، خدمات اداری و حامیان شهر فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انجام نظرسنجی علمی درباره پروژه های شهری

لزوم انجام نظرسنجی علمی درباره پروژه های شهری