مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-16سياسي

مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس مشخص شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: عصر روز اربعین، برنامه پیاده روی اربعین حسینی در قالب رزمایشی از مسیر امامزاده سید مظفر(ع) به سمت مسجد جامع برگزار می شود.

- بندرعباس - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: عصر روز اربعین، برنامه پیاده روی اربعین حسینی در قالب رزمایشی از مسیر امامزاده سید مظفر(ع) به سمت مسجد جامع برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین حقانی عصر چهارشنبه در وبینار که با حضور امام محله های شهرستان بندرعباس و سایر امامان محله سراسر استان به صورت وبینار برگزار شد، هدف از برگزاری جلسه برنامه ریزی بیشتر به منظور برپایی پرشور اربعین سرور و سالارشهیدان عنوان کرد.

وی ضمن قدردانی از برنامه ریزی های مستمر و میدانی امامان محلات در حوزه های فرهنگی-تبلیغی بویژه ایام محرم و اربعین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای بر پرشورتر برگزار شدن محرم امسال داشتند و با مجاهدت ها و تلاشهای جدی روحانیون استان هرمزگان بحمدلله ایام محرم امسال پرشورتر از سنوات گذشته برگزار شد و نشان داد هم مردم ولایتمدار و هم روحانیون به بیانات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه نشان دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه به موضوع اربعین اشاره کرد و اذعان داشت: فعالیتهای خوبی در ایام محرم امسال با مجاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس مشخص شد

مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس مشخص شد