مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-20اقتصادي

راه اندازی انبار بورس عناب طی20 روز آینده در خوسف


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از راه اندازی انبار بورس عناب در شهرستان خوسف طی 20 روز آینده خبر داد و گفت: اکنون تنها از مجموعه محصولات کشاورزی شاخص استان زعفران در بورس قرار دارد که ظرفیت بسیار خوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازخوسف ، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در آیین شکرگذاری عناب اظهارداشت: یکی از مراتب شکرگذری، هدایت و نحوه صحیح استفاده از نعمت های الهی است که بیشتر باید مورد مسوولان آن باشد.

وی با اشاره به این که در شهرستان های خوسف، سربیشه، درمیان، بیرجند و حاجی آباد زیرکوه باغات عناب وجود دارد، تصریح کرد: ولی بیشترین میزان برداشت عناب با وجود باغات آن مربوط به خوسف است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی افزود: حدود 22 مجوز پروانه بهره برداری در حوزه صنعت عناب در استان صادر شده که 12 مورد مربوط به دو سال گذشته است که ناشی از عملکرد و رویکرد اقتصاد مردمی دولت است.

اشرفی ادامه داد: ارتزاق بیش از 9 هزار خانوار در استان به طور مستقیم و غیرمستقیم به محصول عناب گره خورده است.

وی از راه اندازی انبار بورس عناب در شهرستان خوسف طی 20 روز آینده خبر داد و گفت: اکنون تنها از مجموعه محصولات کشاورزی شاخص استان زعفران در بورس قرار دارد که ظرفیت بسیار خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی انبار بورس عناب طی20 روز آینده در خوسف

راه اندازی انبار بورس عناب طی20 روز آینده در خوسف