مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-23سياسي

بررسی گزارش تفریغ بودجه 1401 زودتر از پارسال به پایان رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، دکتر سیداحمدرضا دستغیب در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، - جلسه هیئت عمومی تفریغ بودجه سال 1401 کل کشور با حضور رییس کل، دادستان و حسابرسان کل دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، دکتر سیداحمدرضا دستغیب در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: جسارت و هتاکی به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد که موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان سراسر جهان بالاخص ایران اسلامی شد را شدیداً محکوم کرده و به این کشور توصیه می کنیم تا دست از ماجراجویی برداشته و خود را از این مهلکه دست ساخته صهیونیسم جهانی بیرون بکشد.

در این خصوص از همه ارگان های دخیل در کشور می خواهیم که بدون هرگونه اغماض و ملاحظات سیاسی، به وظایف قانونی خود عمل کرده و فعالیت های لازم را در این باره انجام دهند.

رییس کل دیوان محاسبات کشور در ادامه بیان داشت: روند بررسی تفریغ بودجه سال 1401 کل کشور زودتر از موعد مقرر آغاز شد و نهایتاً پس از برگزاری 50 جلسه فشرده در ماه های گذشته، با تلاش تمامی همکاران در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی گزارش تفریغ بودجه 1401 زودتر از پارسال به پایان رسید

بررسی گزارش تفریغ بودجه 1401 زودتر از پارسال به پایان رسید