مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-07سياسي

تواضع چرا؟! پوپولیست تر از خود شما؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرآنلاین در مطلبی به قلم «ر-ج» نوشت: تحقیقات جامعه شناختی موید این مطلب است که پیروزی انقلاب اسلامی ایران متاثر از تفکرات انقلابیگرانه چپ بوده است.

- خبرگزاری وابسته به دولت سابق، دولت رییسی را دولت چپگرا خواند!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرآنلاین در مطلبی به قلم ر-ج نوشت: تحقیقات جامعه شناختی موید این مطلب است که پیروزی انقلاب اسلامی ایران متاثر از تفکرات انقلابیگرانه چپ بوده است.

این نظریه نافی تاثیرات ایدئولوژیک اسلامی بر روند نهضت مرحوم حضرت امام خمینی (ره) نیست، اما نمی توان نقش و تاثیرات جنبش های چپگرا را که از نهضت مشروطیت در ایران فعال بوده و در مقاطع مختلف تاریخی خودنمایی کرده و پس از حوادث 28 مرداد 1332 دو رویداد جنبش ملی گرایی و قیام حضرت امام خمینی بستر مناسبی برای چپگرایان در ایران فراهم کرد را انکار کرد که در تاروپود اجتماعی نفوذ کرده و نهایتا همراه با پیروزی انقلاب اسلامی به تدریج افکار و عقاید چپگرایانه خود را به نام انقلابیگری بسط دادند.

حیات چپ ها در طول تاریخ بر مبنای اندیشه نقاد بود که جنبشی انقلابی و متراکم از احساس عقب ماندگی و محرومیت توده ها ایجاد کرده و همواره مخالف ثبات و آرامش بوده و راه اصلاح گری را در روند براندازی و انقلاب دنبال می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تواضع چرا؟! پوپولیست تر از خود شما؟

تواضع چرا؟! پوپولیست تر از خود شما؟