مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-24سياسي

توهین به مقدسات مسلمانان را محکوم می کنیم


حرکت مذبوحانه و نابخردانه برخی کشورها همچون سوئد در صدور مجوز برای توهین به مقدسات ادیان از جمله قرآن کریم را به شدت محکوم می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود مسگریان صبح دوشنبه در جلسه صحن علنی شورا با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران با وفای وی، اظهار کرد: در جای جای شهر همدان برای تعظیم شعائر اسلامی و شناساندن و بیان حرکت امام حسین (ع) در دفاع از دین، شاهد برپایی عزاداری های با شکوهی هستیم.

وی افزود: امروز دو میلیارد نفر در سراسر جهان پیرو دین اسلام هستند و روز به روز نیز شاهد رونق بیشتر گرایش به اسلام هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به حضور گسترده و پرشور مسلمانان و غیرمسلمانان در راهپیمایی عظیم اربعین گفت: با این حرکت ها امام حسین (ع) هر روز بیشتر از گذشته به جهانیان شناسانده می شود و قرآن و اسلام پایدار می ماند.

مسگریان خاطرنشان کرد: حرکت مذبوحانه برخی کشورها همچون سوئد در صدور مجوز برای توهین به مقدسات ادیان از جمله قرآن کریم را به شدت محکوم می کنیم و امید است عامل این جنایت به فرموده رهبر معظم انقلاب به اشد مجازات برسد.

وی افزود: دشمنان اسلام و قرآن بدانند نور قرآن به سراسر جهان گسترده خواهد شد و این نور تا ظهور منجی عالم بشریت و گسترش عدل و داد روشن می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به مقدسات مسلمانان را محکوم می کنیم

توهین به مقدسات مسلمانان را محکوم می کنیم