مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-30اقتصادي

مهلت 15 روزه به ادارات جهت ثبت عملکرد اشتغال در سامانه رصد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه هایی که هنوز نتوانسته اند عملکرد خود را در سامانه رصد ثبت کنند، موظف شدند ظرف 15 روز آینده موانع موجود را مرتفع و در جلسه آینده گزارشی از آن ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیروس ابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری لرستان اظهار کرد: در این سند افق برنامه های استان برای ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت های موجود تدوین شده است.

وی در مورد شورای اشتغال و سرمایه گذاری تصریح کرد: در این جلسه سه دستور کار مورد بررسی قرار گرفت.

معاون اقتصادی استانداری لرستان اظهار کرد: ارزیابی اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه های اجرایی در سال 1401 و مطابقت آن با انتظارات به عنوان اولین دستورکار بررسی شد.

ابراهیمی ضمن اشاره به ارزیابی اشتغال ایجاد شده در دستگاه ها از ابتدای سال تا کنون و بررسی درگاه مجوزها به عنوان 2 دستور کار دیگر جلسه، عنوان کرد: چرایی مشکلات دستگاه ها در ایجاد اشتغال تعهد شده و عدم صدور مجوزهای کسب و کار در برخی موارد به صورت مبسوط در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص ایجاد اشتغال دستگاه ها از ابتدای سال تا کنون گفت: تمامی دستگاه ها موارد اشتغال داشته اند، اما برخی از آنها به دلیل عدم ثبت در سامانه رصد هنوز در عدد صفر محاسبه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 15 روزه به ادارات جهت ثبت عملکرد اشتغال در سامانه رصد

مهلت 15 روزه به ادارات جهت ثبت عملکرد اشتغال در سامانه رصد