مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-17فناوري

افتتاح 185 کیلومتر فیبرنوری مسیر آزاده راه خرم زال – گردنه دهیلچ به پلدختر


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از بهره برداری پروژه فیبر نوری مسیر آزادراه خرم زال به گردنه دهلیچ و پلدختر به طول 185 کیلومتر در هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از بهره برداری پروژه فیبر نوری مسیر آزادراه خرم زال به گردنه دهلیچ و پلدختر به طول 185 کیلومتر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی صارمی امروز 26 مردادماه در جلسه بررسی مشکلات زیر بنایی و عمرانی از جمله حوزه ارتباطی روستاهای دهستان میانکوه شرقی که در مسجد جامع روستای چشمک برگزار شد، با ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطی و مخابراتی این روستاها و اقدامات و برنامه های در دست اقدام، پروژه فیبر نوری مسیر آزاده راه خرم زال به گردنه دهلیچ و پلدختر به طول 185 کیلومتر که تعداد 28 سایت و 2 مرکز مخابراتی از جمله سایت روستای چمشگ نیز به این شبکه متصل شده است و از ارتباطی پر سرعت و پایدار بهره مند شده اند، را یکی از پروژه بسیار مهم و زیر ساختی این منطقه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این پروژه از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات به وسیله شرکت مخابرات اجراء شده است که برابر برنامه در هفته دولت سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 185 کیلومتر فیبرنوری مسیر آزاده راه خرم زال – گردنه دهیلچ به پلدختر

افتتاح 185 کیلومتر فیبرنوری مسیر آزاده راه خرم زال – گردنه دهیلچ به پلدختر