مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:312023-08-13حوادث

توقیف لندکروز 20 میلیاردی قاچاق در هرمزگان با پلاک جعلی


با هوشیاری ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس یک دستگاه خودرو لندکروزقاچاق 200 میلیاردی شناسایی و کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس حین کنترل خودروهای عبوری محور بندرعباس به سیرجان به یک دستگاه خودرو سواری لندکروز مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران جهت بررسی خودرو را متوقف و در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد شماره پلاک و مدارک خودرو مطابقت ندارد و پلاک خودور جعلی میباشد، راننده قصد انتقال آن بصورت قاجاق را داشت که با هوشیاری ماموران شناسایی و توقیف شد.

سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر وبا تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد ، ارزش این خودرو قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 200 میلیارد ریال عنوان کرد این مقام ارشد انتظامی استان پدیده قاچاق را یک تهدید اقتصادی دانسته و اظهار داشت : همه دستگاه های مسئول نیز باید در راستای مقابله جدی و ریشه ای با این پدیده شوم و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی و سرعت بخشی به چرخه اقتصادی و تولید داخلی بیش از پیش پلیس را یاری رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف لندکروز 20 میلیاردی قاچاق در هرمزگان با پلاک جعلی

توقیف لندکروز 20 میلیاردی قاچاق در هرمزگان با پلاک جعلی