مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-07سياسي

ده نکته کلیدی که باید برای برپایی روضه خانگی بدانید


اگر تا به حال میزبان روضه خانگی نبوده اید اما دلتان می خواهد خانه هایتان را با این روضه ها متبرک کنید، با ما باشید تا برخی از رسم و رسومات را با هم مرور کنیم و قدمی برای احیا و رونق روضه های خانگی برداریم.

- گروه زندگی- خیلی ها فکر کنند با سبک زندگی های امروزی و مشغله های روزمره، برپایی روضه های خانگی کار سختی است و نمی توان به راحتی همه چیز را برای یک میزبانی ایده آل مهیا کرد، بنابراین وقتی فکر برپایی یک روضه خانگی به ذهنشان خطور می کند، با یادآوری نمی شودها، بلافاصله آن را پس می زنند و توفیق یک میزبانی خاص را به سادگی از خود می گیرند اما واقعیت این است که اگر نگاهی ساده تر به مهمان داری و برپایی ساعتی روضه در خانه هایمان داشته باشیم، همه نمی شودها و موانعی که خودمان بزرگشان کرده ایم، رنگ می بازند و آن وقت است که می توانیم راه برکت را به زندگی هایمان باز کنیم.

فقط کمی همت می خواهد و دلی سرشار از مهر خاندان اهل بیت.

  اما برای برپایی روضه های خانگی چه مقدماتی لازم است و چطور می توان بانی یک روضه خانگی شد؟ اگر پیش از این، سبقه ای در برپایی روضه داشته اید که خودتان استادید و آداب را به خوبی می دانید اما اگر تا به حال میزبان روضه خانگی نبوده اید و دلتان می خواهد خانه هایتان را با این روضه ها متبرک کنید، با ما باشید تا برخی از رسم و رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده نکته کلیدی که باید برای برپایی روضه خانگی بدانید

ده نکته کلیدی که باید برای برپایی روضه خانگی بدانید