مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-06ورزشي

حکم کمیته اخلاق: کامرانی فر 3سال محروم شد


حکم محرومیت سه ساله برای حسن کامرانی فر با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مدتی پیش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پرونده ای درباره برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی و نحوه انعقاد قرارداد و امضای اسناد توسط دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال باز شده بود.

  این کمیته پس از بررسی پرونده، حسن کامرانی فر را به مدت سه سال از هرگونه فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم کرد.

کامرانی فر در دوره ریاست شهاب الدین عزیزی خادم و همچنین سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال، صندلی دبیرکلی را در اختیار داشت و در ماجرای بازی های تدارکاتی تیم ملی قراردادهایی امضا کرد که حالا با ورود کمیته اخلاق به محرومیتش انجامید.

کمیته اخلاق سال گذشته شهاب عزیزی خادم را هم با حکمی مشابه از حضور در محافل فوتبال محروم کرده بود! کامرانی فر شب برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در سال گذشته، با اعلام اینکه شرایط قانونی مهیا نیست اقدام به لغو مجمع در شامگاه شب قبل از مجمع کرد و نامه ای به فیفا فرستاد اما نیمه شب، تصمیم دیگری با فشار اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اتخاذ شد و کامرانی فر مجمع را با وجود اعلان شب قبل، برگزار کرد! او در مجمع انتخابات فوتبال که تاج با شائبه های فراوان به عنوان رییس انتخاب شد، کناره گیری و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم کمیته اخلاق: کامرانی فر 3سال محروم شد

حکم کمیته اخلاق: کامرانی فر 3سال محروم شد