مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:112023-08-19حوادث

زائرمحترم! لطفا اینجا پارک نکنید


سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین و افزایش مراجعات زائران از نقاط مختلف کشور به استان ایلام و شهر مهران، از زائران عزیز تقاضا داریم که خودرو های خود را در مسیر های ممنوعه و جلوی درب منازل و بلوار ها پارک نکنند .

وی افزود: زائران گرامی در این رابطه می توانند بلافاصله با ورود به شهر به پارکینگ هایی که از قبل مشخص شده اند مراجعه کرده و نسبت به پارک خودرو خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: زائرانی که خودرو های خود را در مسیر های ممنوعه و جلوی درب منازل و بلوار ها پارک کنند، بلافاصله به وسیله جرثقیل و یدک کش به پارکینگ هایی که از قبل مشخص شده اند منتقل می شوند.

سردارسلمانی خاطر نشان کرد: زائران در صورت جابجایی و انتقال خودرو می توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه های 110 و 120 از نحوه وضعیت خودرو خود مطلع شوند.

این مقام نظامی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی و گرمای حاکم بر شهر مهران، زائران جهت جلوگیری از آتش گرفتن خودرو ها از وجود هرگونه وسایل آتش زا از قبیل فندک، اسپری، مواد خوشبوکننده، وسایل الکترونیکی، عینک، اشیا پلاستیکی وغیره در داخل خودرو خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائرمحترم! لطفا اینجا پارک نکنید

زائرمحترم! لطفا اینجا پارک نکنید