مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-21سياسي

اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد در مسجد شهدای شیراز برگزار شد


اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد با شعار مسجد محور وحدت و مقاومت با حضور معاون حشدالشعبی عراق و دیگر مسئولان استان فارس در مسجد جامع شهدای شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد با شعار مسجد محور وحدت و مقاومت با اشاره به آیاتی از قرآن، اظهار داشت: نامگذاری روز جهانی مساجد در تقویم جمهوری اسلامی، یادآور جنایتی است که به دست صهیونیست ها در مسجد الاقصی رخ داد و قبله اول مسلمین در آتش سوخت و حدود 1500 متر از 4000 متر مسجد الاقصی از بین رفت و این داغ برای همیشه در دل مسلمین تازه است.

امام جمعه شیراز با اشاره به آیه 114 سوره مبارکه بقره تصریح کرد: کسا نی که تلاش دارند مساجد که محل ذکر خداست را خراب کنند که از اهداف صهیونیست ها است، جریان صهیونیستی که مورد حمایت آمریکا است، ظالم ترین ظالمان هستند.

نماینده ولی فقیه در شیراز، تاکید کرد: جریان مقاومت اسلامی امروز فریادش را بر سر مسلمانان جهان برآورده که چرا نشسته اید وقتی مسجدالاقصی در دست صهیونیست ها رو به تخریب است.

وی در ادامه با اشاره به سوره مبارکه توبه، تصریح کرد: کسانی مساجد را آباد می کنند که به خدا بر روز قیامت ایمان داشته باشند، مسجد ساختن در مسجد آباد کردن کار مومنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد در مسجد شهدای شیراز برگزار شد

اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد در مسجد شهدای شیراز برگزار شد