مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-31اقتصادي

فردا، گاز در برخی نقاط شهری همدان قطع می شود


سرپرست شرکت گاز استان همدان از قطعی گاز طبیعی در برخی نقاط از شهر همدان فردا -سه شنبه 10 مرداد- از ساعت 8 صبح تا 24 خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست شرکت گاز استان همدان از قطعی گاز طبیعی در برخی نقاط از شهر همدان فردا -سه شنبه 10 مرداد- از ساعت 8 صبح تا 24 خبر داد.

مجید الهیاری اظهار کرد: به منظور انجام پاره ای از تعمیرات اساسی جریان گاز طبیعی در شهر مریانج، روستاهای تابع شهرستان همدان از جمله سولان، برفجین، توییجین، انصارالامام، یکن آباد، مهدی آباد و چشمه قصابان قطع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، وی افزود: در همین راستا گاز شهرک ولیعصر، صداوسیما، کوی رضوان، کوی صادقیه، شهرک صنعتی بهاران و نیز مشترکان صنعتی و گلخانه ای در این مناطق در بازه زمانی مذکور قطع است.

الهیاری درباره گازرسانی به واحدهای صنعتی از ابتدای سال تاکنون بیان کرد: امسال 59 مشترک صنعتی و کشاورزی به مشترکان شرکت گاز استان همدان اضافه شده که این احتساب آنها، در حال حاضر بیش از 4091 مشترک صنعتی و کشاورزی در استان همدان گازدار شدند.

سرپرست شرکت گاز استان همدان درباره برگزاری دوره های آموزشی نیروهای امدادی در این شرکت نیز خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 4736 نفر ساعت دوره آموزشی نیروهای امدادی شرکت گاز استان همدان برگزار و تا پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا، گاز در برخی نقاط شهری همدان قطع می شود

فردا، گاز در برخی نقاط شهری همدان قطع می شود