مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-09بين الملل

عراق: داعش دیگر تهدید محسوب نمی شود


سخنگوی یگان مبارزه با تروریسم عراق گفت که گروهک تکفیری داعش دیگر تهدیدی برای امنیت ملی عراق نیست و متحمل ضربات سنگینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صباح النعمان سخنگوی یگان مبارزه با تروریسم عراق شب گذشته (سه شنبه) در یک برنامه تلویزیونی مصری گفت که از نظر نیروهای عراقی و این یگان، گروهک تکفیری و تروریستی داعش دیگر تهدید بزرگی محسوب نمی شود و خطری برای امنیت ملی عراق ندارد.

او در گفت و گو با برنامه هذالمساء در شبکه ماهواره ای القاهره الاخباریه گفت که این سازمان تروریستی متحمل خسارات زیادی شده و قابلیت ها و توان فرماندهی، لجستیکی و مالی خود را از دست داده است.

صباح النعمان در توضیح وضعیت فعلی داعش افزود: آنچه اکنون در عراق وجود دارد، گروه های تروریستی هستند که در مناطق ناهموار و برخی کوه ها و عوارض جغرافیایی مستقر شده اند که به آن ها اجازه می دهد راحت تر مخفی شوند .

او تأکید کرد که این مناطق دور از شهرها هستند.

این مقام نظامی عراقی اما گفت که داعش تلاش دارد هر از گاهی دست به عملیات تروریستی بزند تا صرفا بگوید که هنوز زنده است، اما توانایی پیشبرد یک راهبرد مشخص را هرگز ندارد.

سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق همچنین گفت که سرکرده داعش در سوریه چند روز پیش کشته شد و این رویداد حاکی از آن است که داعش تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: داعش دیگر تهدید محسوب نمی شود

عراق: داعش دیگر تهدید محسوب نمی شود