مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-31پزشكي

دستورالعمل شاهد و ایثارگر جوابگوی مسائل حال حاضر دانشجویان نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، پنجمین نشست هم اندیشی دبیران و مدیران شاهد و ایثارگر منطقه یک آمایشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، - مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: دستورالعمل شاهد و ایثارگر جوابگوی مسائل و مشکلات حال حاضر دانشجویان را ندارد و نیاز به اصلاح دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، پنجمین نشست هم اندیشی دبیران و مدیران شاهد و ایثارگر منطقه یک آمایشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، با حضور البرزی مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیران و مدیران شاهد و ایثارگر منطقه یک آمایشی کشور، اساتید مشاور و رابطین شاهد و ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر گل فیروزی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن عرض تسلیت و تعزیت فرارسیدن ایام عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در خصوص چالش ها و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر مباحثی را مطرح کرد.

در ادامه این نشست دکتر رنجبر دبیر شاهد و ایثارگر منطقه یک آمایشی کشور گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کلان منطقه یک کشور در سال گذشته ارائه داده و کسب رتبه یک این منطقه در جشنواره ملی ایثار را حاصل همکاری و تلاش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل شاهد و ایثارگر جوابگوی مسائل حال حاضر دانشجویان نیست

دستورالعمل شاهد و ایثارگر جوابگوی مسائل حال حاضر دانشجویان نیست