مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 06:352023-08-01پزشكي

بیش از 50 درصد جمعیت آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه سلامت هستند


مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت: بیش از 52 درصد کل جمعیت استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که نزدیک به 90 درصد این جمعیت به صورت رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید مجیدی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به ارائه خدمات به نیمی از جمعیت آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیش از 52 درصد کل جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که نزدیک به 90 درصد این جمعیت به صورت رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند.

وی با اشاره به خدمات بیمه ای به بیماران خاص و صعب العلاج خاطرنشان کرد: در صندوق بیماران خاص و سخت علاج حدود 107 بیماری زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارد که بر این اساس از زمان اجرای طرح بیش از 47 هزار نفر در این صندوق ثبت نام و نشان دار شده اند و نزدیک به 260 میلیارد ریال هزینه درمانی بیماران خاص و صعب العلاج (سخت علاج) در استان پرداخت شده است.

مجیدی با بیان اینکه هزینه های درمان زوج های نابارور نیز زیرپوشش این بیمه قرار دارد، گفت: 2 هزار و 700 زوج نابارور از راه سامانه نشان دار شده و از خدمات بیمه سلامت بهره مند شده اند و با توجه به اینکه آذربایجان شرقی پس از تهران، دومین استان از لحاظ درمان ناباروری است، خدمات ما علاوه بر خود استان، شمالغرب کشور را نیز پوشش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد جمعیت آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

بیش از 50 درصد جمعیت آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه سلامت هستند