مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 19:152023-07-29سياسي

آغاز فعالیت هیأت مذهبی خبرنگاران در اصفهان


نخستین هیأت مذهبی خبرنگاران اصفهان با هدف تبیین شایسته ها و بایسته های معنوی و مذهبی با رویکرد ارتباطی به زودی فعالیت خود را آغاز می کند.

- منصور گلناری پیشکسوت رسانه ای اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت هیأت خبرنگاران اظهار داشت: این هیأت برای اولین بار توسط جمعی از فعالان رسانه اصفهان تاسیس شده و بنا دارد سیره انبیا، ائمه معصومین و بزرگان دین را از زاویه ارتباطات و تبلیغات مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

وی بیان کرد: به دنبال تصمیم تأسیس هیأت و برقراری چند جلسه با مشارکت فعالان رسانه ای استان اصفهان، هیأت امنای نخستین هیأت مذهبی رسانه ای در اصفهان انتخاب شد.

گلناری گفت: مبانی معرفتی و علمی علوم انسانی به ویژه علوم ارتباطات و رسانه غالباً برگرفته از آموزه های غربی است، در حالی که در تاریخ و سیره ائمه و بزرگان دینی اقیانوسی از معارف ارتباطات وجود دارد که متاسفانه از دید کارشناسان پنهان مانده یا کمتر به آن پرداخته شده است، البته بنای ما رد و مقابله با همه یافته ها و نظریات موجود نیست.

این پیشکسوت رسانه ای اصفهان گفت: در این هیأت مذهبی که با روش های اصیل و سنتی سایر هیأت ها اداره می شود قصد داریم با کمک دانشمندان و علمای علوم اسلامی به طرح مباحثی در حوزه دین و سیره اهل بیت(ع) با رویکرد ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت هیأت مذهبی خبرنگاران در اصفهان

آغاز فعالیت هیأت مذهبی خبرنگاران در اصفهان