مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-26بين الملل

70 درصد از شرکت های مالی به دنبال فرار از اراضی اشغالی هستند


نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد اکثر شرکت های نوپا در اراضی اشغالی در حال انتقال سرمایه های خود به خارج از این اراضی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نق از خبرگزاری قدس پرس، سازمان استارت آپ نیشن سنترال که به یک نهاد تکنولوژی در داخل رژیم صهیونیستی وابسته است اعلام کرد که نتایج یک نظرسنجی صورت گرفته توسط این سازمان نشان می دهد، 70 درصد از شرکت های نوپا در این رژیم، قصد دارند سرمایه های خود را از اراضی اشغالی خارج کنند.

بر اساس این گزارش، شرکت های فعال در اراضی اشغالی به دنبال انتقال بخش هایی از آن به خارج این منطقه هستند چرا که نسبت به فعالیت های خود در آینده در سایه بحران سیاسی برآمده از تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی، نگران هستند.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که اقدمات رؤسای این شرکت ها و سرمایه گذاران در اراضی اشغالی برای انتقال پول و بخش هایی از شرکت های مذکور به خارج، طی سه ماه گذشته شدت گرفته است.

در این گزارش آمده است که شرکت های نوپا در اراضی اشغالی اقدامات قانونی و مالی برای انتقال مقرهای خود به خارج از این منطقه را انجام داده اند.

رؤسای این شرکت ها اعلام کرده اند که اقدامات کابینه نتانیاهو مبنی بر اجرای طرح اصلاحات قضایی، تأثیرات منفی بر عملکرد آنها گذاشته است به طوری که 84 درصد از سرمایه گذاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از شرکت های مالی به دنبال فرار از اراضی اشغالی هستند

70 درصد از شرکت های مالی به دنبال فرار از اراضی اشغالی هستند