مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-23ورزشي

کاراته قهرمانی آسیاl قهرمانی تیمی مردان در کمیته/ زنان بر سکوی دوم


تیم های ملی مردان و زنان ایران به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان کمیته آسیا شدند.

- جی پلاس؛ روز پایانی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2023 از صبح امروز در مالاکا مالزی آغاز شد و مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی عاشوری، مهدی شهگل، محمود نعمتی، امیرحسین فداکار و سامان عدالتی اعضای کومیته تیمی ایران با سه پیروزی پیاپی مقتدرانه راهی فینال این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا شدند و با شکست قزاقستان عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

در اولین مسابقه، تیم ایران مقابل تیم عربستان قرار گرفت که صالح اباذری در اولین دیدار 3 بر یک پیروز شد، دومین مسابقه را مهدی عاشوری با نتیجه 8 بر 3 واگذار کرد.

در سومین رقابت مهدی خدابخشی به روی تاتامی رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و محمود نعمتی در اخرین رقابت در حالی که 3 بر 3 شد با قانون سنشو (اولین امتیاز) پیروز این مسابقه شد.

ملی پوشان کومیته تیمی کشورمان در دومین دیدار مقابل تیم عراق، سامان عدالتی و محمود نعمتی هر دو با نتیجه 9 بر صفر با اقتدار به پیروزی رسیدند تا عراق دیگر نماینده سومش را روی تاتامی حاضر نکند و تیم ملی ایران پس از این پیروزی راهی دیدار نیمه نهایی شد.

در دیدار نیمه نهایی مقابل تیم اردن یک رقابت سرسخت بود که مهدی خدابخشی اولین رقابت را با نتیجه 10 بر 3 به محمد الجعفری از اردن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته قهرمانی آسیاl قهرمانی تیمی مردان در کمیته/ زنان بر سکوی دوم

کاراته قهرمانی آسیاl قهرمانی تیمی مردان در کمیته/ زنان بر سکوی دوم